fredag 8 mars 2024

Fem en fredag

  1. Vem är du? En övervintrad hippie som är fylld med framtidsplaner trots min höga ålder. (72)
  2. Vad gör du med livet? Jag önskar att jag gjorde mer men jag försöker i alla fall att stanna och lukta på rosorna.
  3. Har du en femårsplan? Jadå. Flera stycken. Men om det blir något av någon, ja, det får vi se. 
  4. Vad är lycka? Den där gnistan som kvillrar till i hjärtat. Vad som helst kan orsaka den. En blick av kärlek på min hund. En blomma. En bild. En sång.
  5. Vad guidar dig genom livet? Ärligheten. Vänligheten. Styrkan jag fått i arv av mamma.
Veckans fem finns hos Elisa



1 kommentar:

  1. Hej, länkar du inte ditt inlägg till Elisa när du skrivit dina svar? På så sätt får du mycket mer utbyte och fler läsare! Det är lätt att lägga upp ett linkedin-konto, gör bara precis som det står i rutan som kommer upp. Får du inte till det, tala om för mig vad som strular så försöker jag hjälpa dig!

    SvaraRadera