onsdag 28 februari 2024

Färgval

Jag köpte en bok av Anna Karolina och den heter Skaparglädje. I den finns olika uppdrag och jag har bestämt mig för att följa dom. Den första uppgiften är redan gjord men jag har inte lagt upp den än. Återkommer om den. 

Nästa uppgift var att välja färger. Jag ska blunda och plocka fram fyra olika färger. Igår natt, när jag inte kunde sova, så låg jag och funderade över just detta. Jag tänkte: tänk om jag får upp rosa, gul, orange och grönt. Vad sjutton ska jag göra då? Rosa är en favoritfärg men till gult? Och orange? 

Sen igår på dagen så bestämde jag mig för att plocka upp fyra färger. Jag blundade och plockade. Gissa om jag blev förvånad. Färgerna var, ja, just det.


Vad är oddset? Hur kunde jag få just de färgerna? Jag stod och stirrade på dem ett bra tag. Men okej då. Jag testar. Återkommer med resultatet sen.


1 kommentar:

  1. Men vad konstigt att du fick just de färgerna! Ska bli kul att se sedan

    SvaraRadera