måndag 2 september 2024

Slut i rutan.

Nu har sommaren svischat förbi och det är den andra september redan. Sommaren har varit fin och jag har njutit av att inte behöva klä på mig så mycket när jag ska ut på hundpromenad. Bara hoppa i skorna och sätta på sele och koppel på Astrid. 

Jag har funderat länge och noga och kommit fram till att jag lägger av med bloggen. Dels har jag inte särskilt många följare, dels tycker jag inte att jag har något att säga. Det är ju inte så att det händer särskilt mycket i en pensionärs liv. 

Men vem vet? Kanske lusten kommer tillbaka och jag sätter igång att fotografera och skriva. 

Jag är inte så aktiv på instagram heller men ska bli. Där finns jag under namnet  @spiritofanette

Följ mig jättegärna där.  Jag kommer att byta namn men följer du mig så ser du mina inlägg även om namnet är nytt.

Och om det är någon som följer mig (jag vet en eller två iaf) så ska du ha det riktigt bra. Jag kommer att gå in och läsa bloggar som jag har på min läslista. T.ex. underbaraclara läser jag varje dag.

Ha en riktigt fin höst och vinter så kanske vi ses här någon gång.

Kram!




1 kommentar:

  1. Tråkigt att du slutar med bloggen! För mig har det varit så att jag behövt en paus men sedan har jag blivit sugen att blogga igen, det kanske blir så för dig också. Jag följer dig på instagram i alla fall. Du får ha det så fint Anette, vi kanske ses här igen!

    SvaraRadera