lördag 21 september 2024

Fem en fredag

När jag nu inte har skrivit på en vecka så tänkte jag svara på fem en fredag. Så ni får något att läsa i alla fall. Vill ni också vara med på det så finns frågorna hos Elisa

  1. Vilka fem saker har du gjort i veckan? Handlat, haft lokalen, träffat dottern, diskat och varit ute med Astrid.
  2. Vilka fyra saker har du sagt i veckan? Jag vet inte. Vad sa du? Jag tar ut henne nu. Snarkade jag?
  3. Vilka tre saker kommer du göra i helgen? Diska, plocka undan i vardagsrummet, koka fläsklägg.
  4. Vilka två saker tar du med till nästa vecka? Fortsätter plocka undan och diska.
  5. Vad är en sak du gör idag? Idag mår jag lite dåligt men jag var och handlade på Coop och köpte mat för flera dagar.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar